Новини

Інноваційні підходи до організації профорієнтаційної роботи у школі

20 жов. 2017 658 0 comments

Сучасні ринкові відносини кардинально міняють характер і цілі праці. Враховуючи реалії часу, сучасна школа зобов’язана приділяти особливу увагу проведенню цілеспрямованої профорієнтаційної роботи серед шкільної молоді, формуванню професійних намірів особистості та шляхи її реалізації.

З метою підвищення кваліфікації у напрямку організації профорієнтаційної роботи у школі 17 жовтня 2017 року заступники директора з виховної роботи ЗНЗ, які проходять курси підвищення кваліфікації у ТОКІППО, відвідали Тернопільський обласний центр зайнятості.

Про інноваційні підходи до організації профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю учасників заходу поінформували Варнавських К.М., провідний фахівець з профорієнтації відділу організації профорієнтаційної роботи ТОЦЗ та Приступа Г.Т., заступник начальника відділу активної підтримки безробітних ТМРЦЗ.

Педагоги у практичній площині ознайомилися з реальними можливостями щодо налагодження співпраці загальноосвітнього навчального закладу з соціальними партнерами, отримали конкретні пропозиції ЦЗ щодо спільних заходів спрямованих на формування готовності учнів до профільного та професійного самовизначення, організації для старшокласників інтерактивних занять на базі Центру зайнятості.

Захід відбувся в рамках Угоди про співпрацю, укладеної 22.06.2017р. між Тернопільським обласним комунальним інститутом післядипломної педагогічної освіти та Тернопільським обласним центром зайнятості.

Організатор – Куриш О.С., методист відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб ТОКІППО.