Новини

Засідання Школи професійного зростання директорів Центрів професійного розвитку педагогічних працівників

21 гру. 2022 216 0 comments

З метою підвищення рівня професійних компетентностей директорів Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, формування навиків організації й забезпечення професійного розвитку керівних і педагогічних працівників закладів освіти та сприяння розвитку уміння будувати траєкторію індивідуального розвитку на основі самодіагностики педагогічної діяльності 21 грудня 2022 року на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено онлайн-засідання Школи професійного зростання на тему ,,Планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників”. 

      Методист, в.о. завідувача відділу освітнього адміністрування ТОКІППО         Л.Є. Соболяк ознайомила учасників заходу із орієнтирами семінару, мотивувала їх на активну роботу та окреслила місію Центрів професійного розвитку педагогічних працівників у сучасному освітньому просторі щодо забезпечення супроводу професійного розвитку педагогічних працівників  у виступі на тему ,,Безперервний професійний розвиток керівника закладу освіти та педагогічних працівників закладу освіти як важлива умова забезпечення якості освіти”.

     Кавецький В.Є., доцент, в.о. завідувача кафедри педагогіки, психології та інклюзивної освіти, кандидат педагогічних наук розкрив питання ,,Особливості надання психологічної підтримки педагогічним працівникам у процесі їхнього професійного розвитку” та надав методичні поради щодо психологічної підтримки педагогічних працівників в умовах воєнного стану.

       Досвідом роботи із теми ,,Проєктування траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників на основі самомоніторингу діяльності” поділились Василенко Г. Д., директор та Гайдук Д.В., Демида О.Р., консультанти  Комунальної установи Великоберезовицької селищної ради ,,Центр професійного розвитку педагогічних працівників”. Галина Дмитрівна представила ,,Центр професійного розвитку педагогічних працівників”  Великоберезовицької селищної ради та розповіла про інноваційні форми роботи із педагогічними працівниками щодо супроводу їхнього професійного зростання, а Ольга Романівна та Дмитро Володимирович розгорнутими презентаціями представили матеріали щодо побудови індивідуальних траєкторій професійного розвитку педагогічними працівниками,  наголосили на важливості створення індивідуальної траєкторії професійного розвитку, ключових принципах її побудови та реалізації, чітко окреслили алгоритм роботи над визначенням індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога та представили алгоритм розроблення індивідуальної освітньої траєкторії.

         У підсумку визначено засоби та шляхи проєктування індивідуального маршруту професійного розвитку педагогічних працівників.

          Учасники засідання отримали запис зустрічі і тому мають змогу ще раз осмислити важливість планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників на шляху безперервного підвищення кваліфікації. Отже, навчання впродовж життя – важлива навичка для всіх, хто прагне самовдосконалення.