Новини

Громадсько-активна школа як приклад розбудови дієвого партнерства у громаді

01 січ. 1970 231 0 comments

Розширене засідання творчої групи «Учнівські активності як осередки соціальної взаємодії  школи та громади» відбулося в онлайн форматі. До участі у заході були запрошені керівники шкільних клубів соціального підприємництва, педагоги-організатори шкіл і позашкільних закладів освіти. Мета засідання – формування та розвиток професійних компетентностей щодо налагодження соціальних контактів та взаємодії  школи та громади.

 План роботи засідання складався з двох блоків - методичний та практичний. У методичному – учасники ознайомились з технологією створення навчально-методичних матеріалів; у практичному – відбувся обмін досвідом реалізації завдань обласного соціально-патріотичного проєкту «Тримаймо стрій!».

 Перед учасниками заходу виступила Куриш О.С., методистка відділу освітнього адміністрування. У своєму виступі Оксана Степанівна загострила увагу на наважливості методичної діяльності педагогічного працівника та ознайомила учасників з сучасними технологіями і методами створення навчально-методичних матеріалів.

Координаторка проєкту, завідувачка Центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти Хома Світозара Олегівна у своїй доповіді зосередила увагу на важливих питаннях волонтерської діяльності школярів, формуванні їх активної громадянської позиції, патріотичних почуттів, реалізації конкретних суспільно корисних намірів.

Практичний блок засідання творчої групи відкрила консультантка проєкту «Тримаймо стрій!» Шлапчинська Юлія Юріївна, керівник гуртка «Магія в’язання» Кременецького Центру дитячої творчості.  Юлія Юріївна поділилася досвідом залучення до проєкту усіх учасників освітнього процесу Кременецького ЦДТ та активної громадськості міста. В результаті  роботи було зібрано кошти і матеріали для виготовлення 80 балакалав та десятки оберегів (ляльки-мотанки). Усі ці вироби було передано військовим на фронт та енергетикам, які працюють в надзвичайних умовах війни. Окрім балаклав волонтери проєкту «Тримаймо стрій!»  в’язали шкарпетки, малювали малюнки і передавали їх адресними посилками для рідних і знайомих, що воюють на передовій. Окрім практичної роботи педагог створила відео-ролик « Експрес майстер-клас з в’язання балаклави для військових», у якому детально консультує як зробити зручну балаклаву для українського воїна.

 Керівник Почаївського будинку дитячої творчості та спорту Олена Миколаївна  Наконечна розповіла про велику волонтерську діяльність, яку здійснює педагогічний колектив даного позашкільного закладу освіти.  Вони активно долучилися до проєкту «Тримаймо стрій!», і, за короткий час,  зв’язали 297 балаклав, 23 пари шкарпет, а вихованці закладу виготовили десятки браслетів-оберегів. Усі виготовлені речі періодично передаються на воїнам на передову.

  Збаразький міський комунальний будинок дитячої та юнацької творчості представляла Галина Григорівна Михальська. Педагог поділилася інформацією про технологію виготовлення на дитячій в’язальній машинці трикотажних шапок для наших захисників.  Колективом виготовлено і передано воїнам 60 таких виробів.

Цікавим досвідом участі у проєкті «Тримаймо стрій!» та волонтерській діяльності поділилися і інші учасники заходу. Вони розповіли про десятки виготовлених маскувальних сіток, «кікімор», вишитих оберегів ангелів-охоронців, сотні окопних свічок, пальники для розведення вогню і багато інших добрих справ, зроблених дітьми, педагогами, батьками для наближення нашої Перемоги над російськими окупантами.

Отже,  можна ствердно сказати, що участь у соціально-патріотичному проєкті «Тримаймо стрій!» сприяє об’єднанню закладів освіти та громади  на підтримку Збройних Сил України. Долучайтеся!  

 

Куриш О.С., методистка, координаторка проєкту, відповідальна за організацію і проведення заходу.