Новини

Методична студія-діалог керівників ЦПР ПП та працівників місцевих органів управління освітою

23 сер. 2024 12 0 comments

   23 серпня 2024 року на базі Тернопільського ОКІППО проведено методичну студію для керівників  ЦПР ПП та працівників місцевих органів управління освітою, відповідальних за організацію діяльності з розвитку управлінських та професійних компетентностей керівних та педагогічних кадрів закладів освіти області на тему: ,,Освіта задля Перемоги та розвитку: сучасні рішення та трансформації”.

    Олександр Петровський, директор ТОКІППО, кандидат історичних наук, доцент звернув увагу на актуальні питання реалізації державних освітніх ініціатив в контексті Концепції ,,Нова українська школа” та проаналізував очікувані нові освітні ініціативи у 2024-2025 навчальному році.

    Наталія Волощук, заступник начальника управління,  начальник відділу інституційного аудиту Управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області, у своєму виступі ,,Освітні ініціативи з розбудови системи якості освіти та освітньої діяльності у 2024/2025 навчальному році” акцентувала увагу на найактуальнішу інформацію та напрацьовані рекомендації щодо освітніх нововведень організації освітнього процесу, провела аналіз напрямків розбудови якості освіти за підсумками проведених інституційних аудитів, а також презентувала результати дослідження Державної служби якості освіти України щодо впливу війни на результати навчання учнів.

   Ольга Когут, заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та  інформаційно-комунікаційних технологій ТОКІППО, кандидат філологічних наук, доцент, детально висвітлила питання ,,Ключові акценти у науково-методичній роботі регіональної післядипломної педагогічної освіти у 2024/2025 навчальному році”, наголосила на важливих пріоритетних напрямках   науково-методичного забезпечення організації якісного освітнього процесу у новому навчальному році.

    Заступник директора з питань зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти ТОКІППО Юрій Шайнюк окреслив деякі важливі підходи до проведення національного мультипредметного тесту, висвітливши тему ,,Національний мультипредметний тест: деякі важливі підходи”.

     Ігор Вітенко, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва  ТОКІППО, кандидат географічних наук  висвітлив тему ,,Впровадження STEM – освіти як передумова розвитку професійної майстерності педагога в контексті реалізації Концепції ,,Нова українська школа’’ та презентував сайт лабораторії STEM-освіти як платформу для формування STEM-орієнтованого освітнього середовища. 

    Методист, в.о. завідувача відділу освітнього адміністрування Любов Соболяк у виступі на тему ,,Науково-методичний супровід професійного розвитку керівників (директорів) закладів загальної середньої освіти” надала рекомендації щодо оцінювання професійної діяльності керівників (директорів) закладів загальної середньої освіти та проаналізувала нормативно-правове забезпечення організації освітнього процесу у 2024-2025 навчальному році.

   На завершенні студії Кондирєва М.М. методист, в.о. завідувача відділу, Саранчук Н.Р., Уруська Л.В., Пакуляк І.І., Букавин І.Я. методисти відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів ТОКІППО, Іванюк Т.Г., методист, в.о. завідувача відділу, Гайда В.Я., Сірант О.В., Турчин О.В., Криховець-Хом’як Л.Я., Колодійчук О.Я., Єднак Г.М. методисти відділу методики навчальних предметів природничо-математичного ТОКІППО, Мудрик Л.Є., методист центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО звернули увагу на нові підходи до впровадження Державного стандарту базової середньої освіти, розставили основні акценти викладання предметів у 2024/2025 навчальному році та відповіли на запитання присутніх. Методист центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти ТОКІППО висвітлив питання ,,Вивчення предмету ,,Захист України” у 2024/2025 навчальному році”.

    Участь у методичній студії керівників ЦПР ПП та представників місцевих органів управління освітою сприяла розвитку їх професійних компетентностей, удосконаленню навиків сприяння підвищенню професійності їх керівних та педагогічних кадрів та здійснення науково-методичного супроводу сталого безперервного розвитку освіти області задля Перемоги.