Новини

Методична студія-діалог "Виклики сьогодення та завдання з організації якісного освітнього процесу в 2021/2022 н.р."

09 вер. 2021 33 0 comments

09 вересня 2021року проведено методичну студію-діалог керівників ЦПР ПП та працівників місцевих органів управління освітою, відповідальних за організацію діяльності з розвитку управлінських та професійних компетентностей керівних та педагогічних кадрів закладів освіти області із теми "Виклики сьогодення та завдання з організації якісного освітнього процесу в 2021/2022 н.р."

 З вітальним словом та розкриттям основних напрямків підвищення якості освіти області виступила Ольга Хома, начальник управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації.

Олександр Петровський, директор ТОКІППО, кандидат історичних наук, доцент привітав учасників заходу та звернув увагу на важливості реалізації концептів Нової української школи та удосконалення навиків здійснення науково-методичного забезпечення якості освіти в закладах освіти області та сприяння підвищенню професійності їх керівних та педагогічних кадрів.

Заступниця директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та  інформаційно-комунікаційних технологій ТОКІППО, кандидат філологічних наук, доцент Ольга Когут у своєму виступі ,,Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти ,,Нова українська школа”: професійний розвиток педагога” звернула увагу присутніх на підготовку педагогічних працівників закладів освіти та координацію діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників з питань реалізації Державного стандарту базової середньої освіти, розглянула деякі питання організації та проведення супервізії.

Результативність зовнішнього незалежного оцінювання за 2021рік та перспективи проведення ЗНО та ДПА у 2022 році розкрив у темі ,,Підсумки ЗНО -2021 та деякі питання проведення ЗНО та ДПА у 2022 році” Юрій Шайнюк, заступник директора з питань зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти ТОКІППО .

Важливість участі педагогів в інноваційній діяльності, яка виявляється передусім в оновленні та освоєнні нового змісту освіти підкреслив у своєму виступі ,,Впровадження в освітній процес сучасних освітніх технологій з метою формування ціннісних орієнтирів учнів” Ігор Вітенко, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва  ТОКІППО, кандидат географічних  наук.

Тему ,,Шляхи формування морально-етичних цінностей у здобувачів освіти” висвітлила Тетяна Сергуніна, в.о. заступника директора з науково-педагогічної та виховної роботи ТОКІППО, кандидат історичних наук. Виступаючи, наголосила на необхідності створення умов для розвитку духовності зростаючої особистості на основі загальнолюдських і національних цінностей.

Із висвітленням проблеми ,,Забезпечуємо спільне розуміння якості освіти: вектор якості й успіху нового навчального року” виступила Ірина Ящишин, начальник відділу моніторингу, позапланового контролю та взаємодії з органами місцевого самоврядування УДСЯО у Тернопільській області, яка інформувала учасників про шляхи забезпечення якісної освіти, сконцентрувала їх увагу на методичні рекомендації, підготовлені Державною службою якості освіти України; ,,Абетка для директора”, онлайн-курс ,,Управління якістю освіти в школі”, порадник ,,Повноваження органів місцевого самоврядування щодо забезпечення якісної освіти”, порадник для директора закладу дошкільної освіти щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти та підкреслила важливість проведення самооцінювання у закладах освіти, позитивні тенденції, які спостерігалися у школах області за результатами проведення інституційних аудитів.

Наталія Смук, методист, в.о. завідувача навчального відділу підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів проаналізувала підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти у 2021р. та намітила перспективи на 2022р.         

Любов Соболяк, методист, в.о. завідувача відділу освітнього адміністрування звернула увагу учасників заходу на основні аспекти початку 2021/2022 навчального року, ознайомила з нормативно-правовим забезпеченням організації з’єднаних класів (класів-комплектів) у початковій школі та індивідуальної форми здобуття повної загальної середньої освіти.

Продуктивна і творча зустріч однодумців сприяла зростанню професійних компетентностей усіх присутніх і стала ще одним кроком у поступі щодо втілення реформи освіти.

Останні новини