Новини

Вебінар для заступників керівників (директорів) закладів загальної середньої освіти «Ефективна організація системи методичної роботи в закладі загальної середньої освіти. Методичний супровід неперервного професійного розвитку педагогів»

08 лис. 2024 17 0 comments

  8 листопада 2024 року в Тернопільському ОКІППО за допомогою інтернет ресурсу Google Meet відбувся вебінар для заступників керівників (директорів) закладів загальної середньої освіти «Ефективна організація системи методичної роботи в закладі загальної середньої освіти. Методичний супровід неперервного професійного розвитку педагогів».

  Вебінар проводився задлявизначення ефективних форм організації методичної роботи в системі сучасної школи та важливості методичного супроводу педагогів задля їх неперервного професійного розвитку.

  О. О. Бас, методист відділу освітнього адміністрування, визначила умови для створення комфортного методичного простору задля неперервного професійного розвитку педагогів та обґрунтувала  важливість супроводу неперервного професійного розвитку педагога в умовах Нової української школи.

  Своїм досвідом щодо інноваційних форм роботи з педагогічними кадрами, які є ефективним засобом розвитку творчого потенціалу вчителя, поділилася заступниця директора з навчально-виховної роботи Кременецької класичної гімназії філії Кременецького академічного ліцею ім. У. Самчука Л. П. Оніщук, заступник директора з методичної роботи, а Т. М. Романіна, заступник директора  з навчально-виховної роботи Волинського ліцею ім. Нестора Літописця Кременецької міської радирозповілапро індивідуальну траєкторію професійного розвитку педагога як персоналізовану модель саморегулювання власних професійних дій.

  Учасники вебінару зробили огляд нових підходів до організації та змістового оновлення системи методичної роботи в закладі освіти,  визначили інноваційні форми організації системи методичної роботи, обговорили актуальні питання з проблем організації методичної роботи  в ЗЗСО, обґрунтували  важливість супроводу неперервного професійного розвитку педагога в умовах Нової української школи, ознайомилися з практичними підходами щодо основних умов розвитку особистості педагога та досягнення ним професійної майстерності.