Проект «Дитяча громадська приймальня»

Мета: надати допомогу дітям та учнівській молоді у захисті прав та інтересів, а також - у вирішенні проблемних ситуацій.

 Напрями діяльності:

  • надання можливості дітям отримати консультацію (як відкриту так і анонімну), поділитися проблемою, наболілим (психологічно розвантажитися), отримати пораду щодо питань захисту прав дітей, так і питань, що стосуються будь-яких сфер діяльності роботи органів самоврядування дітей та учнівської молоді;
  • поширення знань серед дітей та підлітків про права та шляхи їх захисту,
  • захист прав та інтересів дітей в конкретних питаннях;
  • зменшення кількості самогубств, звертання до наркотична засобів, бродяжництва тощо;
  • вироблення у дітей та підлітків віри у можливість і реальність захисту своїх прав та інтересів.

Завдання:

  • укладання угоди про співпрацю з спеціалістами-консультантами;
  • підбір і навчання групи зацікавлених представників учнівського самоврядування;
  • випуск пам'яток, листівок та іншої друкованої продукції профілактичного та інформаційного спрямування;
  • випуск постійної рубрики для дітей та підлітків у друкованому органі учнівського самоврядування, на сайті;

- розробка та реалізація тренінгів, ділових ігор, масових з ходів, конкурсів на тематику, яка найчастіше піднімаєте дітьми та підлітками;

Учасники: діти та учнівська молодь віком від 7 до 18 років.

Види діяльності

  • - Проведення опитування та анкетування

(готуються і аналізуються спільно зі спеціалістами)

Орієнтовна тематика:

.  «Чи знаю я свої права та обов'язки?»;

.  «Які мої права порушуються найчастіше?»;

.  «Шляхи захисту моїх прав та інтересів»;

.  «Які права інших людей порушую я?»;

.  «Як я відношусь до своїх обов'язків?»;

  • тощо.

Варіанти звертання:

  • лист поштою;
  • електронна пошта;
  • телефонний дзвінок;
  • особистий візит;
  • лист в редакцію;
  • зустріч на «форумі» веб-сайту.

Механізм допомоги:

  • консультації по телефону;
  • письмова відповідь на листи;
  •   лобіювання інтересів певних категорій дітей через відповідні комісії ради дітей;
  • підготовка і рух необхідних документів, контроль за вирішен­ням питання;
  • просвітницька діяльність (профілактичні заходи: роздатковий матеріал,  інформація на сторінках газет, сайт в Інтернеті, тренінги; ділові ігри та інше).
  • - Налагодження партнерських стосунків

Можливі партнери:

  • психологи, соціальні педагоги
  • юристи
  • лікарі
  • спеціалісти відділу освіти
  • спеціалісти служби у справах неповнолітніх
  • спеціалісти кримінальної міліції у справах неповнолітніх
  • спеціалісти соціальних служб для молоді тощо.

Відповідальні: Комісія з питань управління та організації самоврядування

  • - Презентація результатів діяльності

Орієнтовний перелік форм презентацій:

  • рубрика на сторінках  газети , на сайті;
  • роздаткові інформаційні матеріали, плакати, пам'ятки.

Відповідальні: Інформаційно-дипломатична комісія

  • - Проведення навчання організаторів та учасників проекту

Форми навчальної діяльності:

  • навчальні, психологічні тренінги, ділові та рольові ігри, команди молодих лідерів-консультантів, які працюватимуть у Дитячій громадській приймальні.

Відповідальні: Комісія з питань навчання та соціалізації, куратори учнівського самоврядування