ПРОЕКТ
для педагогів-організаторів опорних шкіл області та загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів ОТГ,
які планують стати опорними школами
Гасло проекту: « Про справу не говори з тим, з ким можна, а з тим, з ким треба». («Декалог»)
Пріоритетним напрямком державної політики в галузі освіти сьогодні є створення умов для надання усім дітям, у тому числі і сільським школярам, якісної освіти. Одним із шляхів реалізації цього напрямку є створення і діяльність опорних навчальних закладів, на базі яких здійснюється проектування та відпрацювання нового змісту освіти, розробка та використання різноманітних інноваційних форм управління, аналіз і моніторинг результативності їх застосування. В умовах творення нової української школи завданням виховання є створення таких умов, за яких може розвинутися людина європейського мислення, готова до інноваційної діяльності, спрямованої на успішну самореалізацію в суспільстві та особистому житті; з уміннями і навиками творення середовища, що ґрунтується на партнерстві та взаєморозумінні, повазі та взаємодопомозі.
З метою вдосконалення компетентності педагогів-організаторів опорних навчальних закладів з питання соціального партнерства у «трикутнику» опорна школа-влада-громада, налагодження співпраці між школою і громадськістю, залучення широкого загалу учнівської молоді до активної діяльності на користь української спільноти, започатковуємо навчальний проект «Школа соціального партнерства у громаді».
Учасники проекту:
Педагоги-організатори та старшокласники опорних навчальних закладів області, педагогічні колективи, представники громади, відділ менеджменту, координації та комунікації методичних служб, центр виховної роботи, громадянської освіти і захисту правд дитини,
Координатор проекту: Куриш О.С., методист відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб.
Мета проекту:
Вдосконалення компетентності педагогів-організаторів та старшокласників опорних навчальних закладів з питання соціального партнерства у «трикутнику» школа-влада-громада, залучення широкого загалу учнівської молоді до активної діяльності на користь спільноти громади.
Завдання проекту:
Шляхи реалізації проекту:
Очікуваний результат:
Набувши практичних знань і навичок впровадження інноваційних проектних технологій, педагоги-організатори та старшокласники зможуть оперативно реагувати на місцеві запити і потреби, розгортати діяльність у різних напрямах життя спільноти:
інформаційно-просвітницькому (стати рупором нових освітніх ідей, формувати громадську думку щодо Концепції Нової української школи, територіальної реформи тощо);
профорієнтаційному ( вивчення потреб місцевого ринку праці і його ніш – з одного боку, та інтересів учнів – з іншого);
культурно-просвітницькому (організація урочистих заходів, святкувань, літніх таборів, створення музеїв);
фізкультурно-оздоровчому (пропагування здорового способу життя на прикладі родини – представників громади) та інших.
Короткотерміновий план дій.
Червень - 2017р. Практикум для педагогів-організаторів на тему «Проектна діяльність в опорному навчальному закладі. Школа-влада-громада: взаємодія та розвиток».
Мета: вдосконалення компетентності педагогів-організаторів опорних навчальних закладів з питання соціального партнерства у «трикутнику» школа-влада-громада, залучення широкого загалу учнівської молоді до активної діяльності на користь спільноти.
Вересень - 2017р. Практикум для педагогів-організаторів та старшокласників опорних навчальних закладів області на тему: «Видавництво громади. Організація конструктивного навчання на засадах партнерства та співпраці. Ази шкільної журналістики».
Мета: практичні підходи до створення видавничого органу для інформування громади (щоденного, тижневого, щомісячного інформаційного бюлетеня) шляхом організації прес-центру волонтерів-журналістів та їх навчання.