Новини

Про навчання фасилітаторів проведення процедури самооцінювання в опорних школах

20 лют. 2019 510 0 comments

Концепція Нової української школи спрямована на досягнення сталого розвитку освіти. Відповідно, реалізація поставлених завдань потребує формування системи внутрішнього забезпечення якості у закладах загальної середньої освіти. Складовою такої системи є самооцінювання. Для здійснення процесу самооцінювання пропонується новий інструмент – індекс інституційної спроможності, який характеризує стан сталого розвитку закладу загальної освіти.

19 лютого 2019 року відбувся перший етап навчання фасилітаторів проведення процедури самооцінювання опорних шкіл та закладів загальної середньої освіти, які планують стати опорними в освітній сфері «Професійний розвиток педагогічних працівників» за методикою визначення індексу інституційної спроможності.

З учасниками тренінгу спілкувалася Когут О.І., заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій ОКІППО. Вона розкрила сутність інституційної спроможності ЗЗСО,  доцільність проведення процедури самооцінювання педагогічним колективом у період весняних канікул та використання даних показників у корекції планування організаційної та методичної діяльності школи у напрямку підвищення професійного розвитку вчителів.

У процесі тренінгу педагоги ознайомилися з правилами фасилітації, сучасними комунікативними технологіями, удосконалювали уміння і навики підтримувати позитивну групову динаміку для досягнення мети в процесі дискусії, вчилися процедурі проведення самооцінювання в освітній сфері «Професійний розвиток педагогічних працівників».

Наступна консультативна зустріч з учасниками тренінгу відбудеться у березні місяці у формі Веб-конференції.

Куриш О.С., методист, координатор проекту «Школа як осередок розвитку громади» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» у Тернопільській області.

ті.