Управління освітою

Кращі практики діяльності методичних служб Тернопільщини

01 січ. 1970 1451 0 comments

Кращі практики діяльності методичних служб Тернопільщини
в умовах децентралізації

 

1. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах децентралізації з метою підвищення якості освітніх послуг у сільській місцевості (з досвіду роботи Бережанського РМК).

2. Забезпечення цілісності, системності, неперервності, процесу професійного розвитку педагогів на засадах особистісно орієнтованого освітнього середовища (з досвіду роботи Гусятинського РМК).

3. У спільній праці — успішний результат (з досвіду роботи КУ “Заліщицький РНМК”).

4. Формування системи науково-методичного супроводу професійно-кваліфікаційного зростання педагогічних працівників та організаційно-управлінське забезпечення модернізації освіти (з досвіду роботи Козівського РМК).

5. Роль методичної служби в підвищенні професійної компетентності педагогічних працівників на засадах партисипативного управління в умовах децентралізації (з досвіду роботи МК Підволочиської ОТГ).

6. “Нова українська школа”: науково-методичний супровід реформування освітньої галузі (з досвіду роботи МК Скалатської ОТГ).

7. Організаційно-методичний супровід неперервної освіти педагогів в умовах реалізації Концепції “Нова українська школа”(з досвіду роботи Тернопільського РМК).

8. Створення умов для підвищення рівня професійної компетентності педагогів з метою забезпечення якості освіти в навчальних закладах Байковецької сільської ради (з досвіду роботи МК Байковецької ОТГ).

9. Методичний кабінет як модератор розвитку освітнього простору Великогаївської громади (з досвіду роботи МК Великогаївської ОТГ).

10. Удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників в умовах реформування національної системи освіти (з досвіду роботи Теребовлянського РМК).

11. Сучасні підходи та методи реалізації методичної роботи у Чортківському районі (з досвіду роботи Чортківського РМК)

12. Через систему методичної роботи — до творчості вчителя та учня (з досвіду Чортківського ММК).

13. Системно-інтегрований підхід у діяльності методичної служби в умовах реалізації Концепції “Нова українська школа”(з досвіду роботи Шумського РМК).

14. Методичний супровід професійного росту педагогічних працівників в умовах децентралізації (з досвіду роботиМК ШумськоїОТГ).