
Практикум «Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності в закладі загальної середньої освіти»
З метою підвищення рівня професійних компетентностей та практичних умінь щодо формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності в закладі загальної середньої освіти 23 січня 2025 року для новопризначених заступників керівників закладів освіти області за допомогою інтернет ресурсу Google Meet відбувся практикум «Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності в закладі загальної середньої освіти».
Надія Ростиславівна Бабовал, доцент, в.о. завідувача кафедри менеджменту і методології освіти, кандидат економічних наук, розкрила основні правові засади забезпечення політики академічної доброчесності в закладі освіти, акцентувала увагу всіх присутніх на важливості цього питання для всіх учасників освітнього процесу.
Ольга Олексіївна Бас, методист відділу освітнього адміністрування, проінформувала новопризначених заступників керівників про те, що академічна доброчесність є критерієм якості освіти й освітньої діяльності та ознайомила з вимогами до реалізації політики академічної доброчесності, алгоритмом та процедурами забезпечення академічної доброчесності в ЗЗСО. Заступники директорів працювали над виробленням навиків вивчення документації із забезпечення політики академічної доброчесності при проведенні процедури самооцінювання якості освіти управлінських та освітніх процесів.
Досвідом роботи щодо реалізації принципів академічної доброчесності в закладі загальної середньої освіти поділилася заступниця директора з навчально-виховної роботи Колодненського ліцею Збаразької міської ради Алла Іванівна Хлань, яка представила алгоритм роботи закладу освіти з питання дотримання академічної доброчесності в закладі освіти: від теорії до практики.
Заступники керівників закладів освіти були активними в обговоренні і вирішенні практичних і теоретичних завдань під час вироблення навиків для системної роботи в закладі освіти з забезпечення політики академічної доброчесності, вони наголосили на тому, що проведений захід допоміг підвищити рівень професійних компетентностей щодо формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності в закладі загальної середньої освіти.