Засідання проблемної групи як ефективна форма впровадження інноваційних проектів в опорних школах області
У ТОКІППО 8 лютого 2019 року відбулося засідання проблемної групи на тему «Дієві стратегії для налагодження співпраці Шкільних клубів соціального підприємництва з учасниками освітнього процесу у ЗЗСО», з метою розвитку професійної компетентності педагогів-організаторів опорних шкіл області щодо формування вмінь не лише сприймати інновації, а й творчо їх реалізувати в практичній діяльності Шкільних клубів соціального підприємництва.
Перед учасниками засідання виступив І.М.Вітенко, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва ОКІППО, кандидат географічних наук. Він наголосив, що діяльність Шкільних клубів соціального підприємництва, як інноваційний проект, буде ефективно впливати на розвиток компетентності підприємливості та ініціативності школярів.
В процесі роботи педагоги-організатори ознайомилися з дієвими стратегіями для налагодження співпраці Шкільних клубів соціального підприємництва з учасниками освітнього процесу у ЗЗСО. Творчі педагоги, застосовуючи інноваційні технології (модель «Ідеї+можливості», принципи SMART) шукали відповіді на питання: в чому полягає сутність соціального підприємства; у чому новизна та важливість шкільного підприємництва для громади; яку соціальну цінність створює шкільне підприємство; як буде вимірюватись ефективність діяльності ШКСП, інші.
Учасники засідання з зацікавленням слухали О.М. Мудру, керівника ШКСП «Ключ до успіху» НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ с.Великі Гаї» Великогаївської сільської ради. Вона ділилася досвідом роботи, надавала практичні поради щодо організації цікавого і змістовного життя школярів у рамках діяльності ШКСП.
Педагоги-організатори отримали тематичний буклет з методичними порадами як заохотити та залучити до клубної діяльності школярів, учителів, дирекцію школи, батьків та громадськість.
Куриш О.С., методист, координатор проекту «Школа як осередок розвитку громади» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» у Тернопільській області.