Засідання Школи професійного зростання директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників
З метою підвищення рівня професійних компетентностей директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, формування навиків ефективного планування та документування діяльності 28 березня 2023 року на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено онлайн-засідання Школи професійного зростання на тему ,,Документування діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників”.
Заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій ТОКІППО, кандидат філологічних наук, доцент Когут О.І. мотивувала присутніх на активну роботу та окреслила місію центрів професійного розвитку педагогічних працівників у сучасному освітньому просторі щодо забезпечення супроводу професійного розвитку педагогічних працівників, зупинилась на виконанні основних завдань та намітила шляхи співпраці з метою ефективної організації роботи центрів.
Методист, в.о. завідувача відділу освітнього адміністрування ТОКІППО Л.Є. Соболяк ознайомила учасників заходу із орієнтирами семінару, розкрила основні шляхи ефективного планування діяльності та важливі аспекти ведення діловодства центрів у виступі на тему ,,Документування та планування діяльності центрів професійного розвитку педагогічних працівників”.
Хміль О. І., директор комунальної установи "Лановецький міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" надала практичні рекомендації щодо розроблення стратегії розвитку центру, висвітлила перспективи розвитку центру як установи, що сприяє професійному розвитку педагогічних працівників шляхом консультативної та інформаційної діяльності відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком України.
Бойчук Л.А., директор комунальної установи ,,Центр професійного розвитку педагогічних працівників”|проаналізувала підходи до структурування річного плану центру, відмітила, що річний план -це документ, який містить конкретні кроки для якісного виконання центром покладених на нього завдань та продемонструвала річний план роботи КУ ,, Шумський міський центр професійного розвитку педагогічних працівників”.
Тиханська Т.М., директор комунальної установи Монастириської міської ради ,,Центр професійного розвитку педагогічних працівників” розкрила основні вимоги до складання номенклатури справ, зауважила, що номенклатура справ — це обов’язковий для кожної установи систематизований перелік назв справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ.
Старка В.Б., директор комунальної установи ,,Центр професійного розвитку педагогічних працівників” Підгаєцької міської ради поділилась добрими практиками ведення документообігу в центрі та презентувала досвід діяльності комунальної установи ,,Центр професійного розвитку педагогічних працівників” Підгаєцької міської ради.
Дворський В.Д., директор комунальної установи ,,Центр професійного розвитку педагогічних працівників Бережанської міської ради” ознайомив присутніх з Порядком визначення переможців у рамках реалізації Програми ,,Успішний педагог Бережанської міської територіальної громадина 2023 рік” та окреслив певні напрямки діяльності центру.
Планування роботи та правильне ведення докуметообігу центру професійного розвитку педагогічних працівників є однією із управлінських функцій, а також одним із засобів узгодження дій усіх учасників діяльності. Продуманий підхід до планування дозволяє спрогнозувати майбутні проблеми і можливості, віднайти кращі і більш ефективні шляхи реалізації завдань, які стоять перед центром професійного розвитку педагогічних працівників та є запорукою успішного розвитку установи