Новини

Особистісно-розвивальна система та сервіс проєктного управління освітнім процесом ,,Універсал-онлайн”

04 кві. 2022 268 0 comments

У Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на онлайн-платформі Meet для директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників та керівників закладів загальної середньої освіти області 18, 25 березня, 01 квітня 2022 року  організовано та проведено майстер-класи Валерія Киричука, автора особистісно-розвивальної системи та сервісу проєктного управління освітнім процесом ,,Універсал-онлайн”, доцента кафедри психології управління ЦІПО  ДЗВО ,,Університет менеджменту освіти”, провідного наукового співробітника Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидата педагогічних наук, доцента на теми: ,,Значення комплексної діагностики для забезпечення особистісного розвитку дітей шкільного віку в умовах воєнного стану”(18.03.2022), ,,Планування роботи закладу в хмарному сервісі проєктного управління освітнім процесом ,,Універсал-онлайн”(25.03.2022), ,,Планування роботи педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в хмарному сервісі проєктного управління освітнім процесом ,,Універсал-онлайн”(01.04.2022). Майстер-класи проводились з метою ознайомлення педагогічних працівників з особистісно-розвивальною системою та сервісом проєктного управління освітнім процесом «Універсал-онлайн».

Любов Соболяк, методист, в.о. завідувача відділу освітнього адміністрування розкрила значення організації освітнього процесу з врахуванням проблем і потенційних можливостей особистісного розвитку учнів у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

        На першій зустрічі Валерій Киричук практично продемонстрував як за допомогою сервісу можна за дуже короткий термін, а саме за пару днів організувати комплексну психолого-педагогічну діагностику класних керівників, учнів, батьків, провести за допомогою сервісу системний аналіз за восьми діагностичними методиками в онлайн-режимі та отримати автоматично результати біля 500 різних вибірок. Наприклад: на всіх учнів і класні колективи скласти психолого-педагогічні характеристики і рекомендації на корекцію проблем та розвиток потенційних можливостей, зведені таблиці, матриці, графіки, діаграми, візитні картки з конкретними задачами особистісного розвитку учнів тощо. Відзначив, що для того щоб провести діагностику за допомогою анкет і бланків учасників освітнього середовища закладу, зробити вручну обробку результатів за більше ста критеріями, отримати таку кількість результатів аналізу, потрібно не менше п'ятидесяти практичних психологів, які б виконували цю роботу не менше як за рік. Це і є суттєвими перевагами використання сервісу в першому його цілепокладаючому блоці. Автоматизація роботи практичного психолога дає можливість проведення проєктної діяльності всім педагогічним працівникам закладу в наступних технологічних блоках хмарного сервісу.

На другому майстер класі Валерій Олександрович проаналізував саму процедуру створення проєктно-модульного плану закладу загальної середньої освіти. Відмітив, що особливістю такого плану роботи є системність всіх модулів проєктів та цілеспрямованість на конкретні цілі і проблеми закладу. Час створення за участю педагогічного колективу навіть дистанційно при умові наявності інтернету приблизно один робочий день. Також пояснив як за допомогою сервісу можна автоматично отримати сім типів і тисячі видів планів для використання всіма учасниками освітнього процесу закладу на навчальний рік. Продовженням теми "Планування роботи закладу" був третій майстер клас на якому автор проєкту демонстрував на практиці планування роботи класного-керівника та працівників психологічної служби закладу. Практично  продемонстрував як на сервісі отримуються три типи планів класного керівника та практичного психолога, а саме: системно-комплексний, графічний на кожний семестр і календарні плани на любий термін.

        Такі зустрічі будуть продовжуватись і учасники заходів переконуються, що впровадження інноваційної особистісно-розвивальної системи, яка автоматизована на хмарному сервісі проєктного управління освітнім процесом «Універсал-онлайн» суттєво економить час, робить освітній процес цілеспрямованим і системним на вирішення проблем і розвиток потенційних можливостей учнів закладів загальної середньої освіти.