Новини

Сучасна методична служба: нова місія, професійні ролі і функції.

23 тра. 2018 865 0 comments

Суттєве реформування системи освіти, що активно розпочалося після прийняття нового Закону України “Про освіту”, відчутне в усіх напрямах педагогічної діяльності. Більшість причетних до справ освітянських — у пошуках! Що шукати, як упроваджувати, і на який очікувати результат?

Наразі відбуваються зміни і в системі методичної роботи. Однак цілком очевидно, що методичний супровід учителя в його самовдосконаленні та зростанні професійної майстерності необхідний на будь-якому етапі педагогічної діяльності й для молодого фахівця, і для досвідченого. Це — робота методиста.

З метою формування позитивної мотивації методистів щодо їх професійного зростання, ознайомлення з науково-педагогічним забезпеченням виявлення, вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду 23 травня 2018 року працівники методичних служб та органів управління освітою ОТГ взяли участь у засіданні Школи методиста на тему “Сучасна методична служба: нова місія, професійні ролі і функції”.

Членів Школи методиста на продуктивну роботу налаштувала “Ранкова зустріч”, організована методистом, в.о. завідувача відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб Соболяк Л.Є.

Місію і нові завдання методичної служби в системі Нової української школи висвітлила заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій ТОКІППО, кандидат філологічних наук, доцент Когут О.І.  Соболяк Л.Є. зосередила увагу присутніх на роль і місце методичної служби в підвищенні професійної майстерності вчителя, а також розглянула завдання, на які спрямовує свої зусилля методична служба в роботі з педагогічними працівниками, ознайомила присутніх із положенням про виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду. Суть науково-методичного забезпечення опису досвіду роботи педагогічного працівника на конкретному прикладі розкрила методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО Кондирєва М.М. Різними сучасними формами організації методичної роботи в закладі загальної середньої освіти поділилась заступник директора з навчально-методичної роботи ТНВК “Школа – колегіум імені Йосифа Сліпого” Панасюк Н.Д.

Під час практичного модуля засідання Школи учасники активно включились у методично-динамічну паузу “Алфавіт”, склали абетку якостей та здібностей методиста, розмежували особисті та професійні якості.

Отже, якісна зміна методичної служби передусім – у цілепокладанні: не надання методичної допомоги, а створення умов для розвитку та вдосконалення педагогічної діяльності; не просто передача інформації, а створення гнучких інформаційних технологій для розкриття творчого вчительського потенціалу.