Метод проекту як засіб інтеграції освітнього середовища опорної школи, її філій та громади, ширшого залучення батьків до освітнього процесу.
7 листопада 2017 року у ТОКІППО відбувся практикум, метою якого було вдосконалення компетентності педагогів-організаторів з питання соціального партнерства, інтеграції освітнього середовища у «трикутнику» школа-влада-громада; ознайомлення з сучасними технологіями залучення широкого загалу батьків та учнівської молоді до активної діяльності на користь громади.
У заході взяли участь 28 педагогів-організаторів опорних шкіл, їх філій та загальноосвітніх навчальних закладів, які планують стати опорними.
Тему «Метод проектів як виховна технологія формування особистості учня як суб'єкта діяльності та соціальних стосунків» розкрила Куриш О.С., методист відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб інституту. Хома С.О., завідувач Центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти, представила проект «Громадські ініціативи», який спрямований на розвиток учнівського самоврядування в контексті розвитку громади.
У практичному модулі навчально-методичного заходу педагоги-організатори створювали проекти, планували шляхи їх впровадження. Методом рольової гри «втілювали екологічний проект у життя громади». І найголовніший результат практикуму, це активна участь кожного учасника, «проживання» складних ситуацій повсякденного процесу розвитку громадянських компетентностей членів шкільної громади, вироблення вміння співпрацювати, встановлювати зв’язки і контактувати, вирішувати питання з громадою села чи міста, презентувати та відстоювати свою думку.
Куриш О.С., методист відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб, відповідальна за організацію проведення практикуму.