Новини

Про особливості організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

04 тра. 2018 1704 0 comments

Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного закладу, забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів в інклюзивному середовищі є одним із важливих питань сьогодення в контексті реалізації Концепції Нової української школи.

З метою ознайомлення з особливостями організації освітнього процесу в умовах реалізації основних засад інклюзивного навчання для директорів опорних шкіл та закладів загальної середньої освіти, які планують стати опорними 3 травня 2018 року проведено обласний методичний семінар.

Науковий супровід заходу здійснював Кавецький Віктор Євгенович, в.о. завідувача кафедри ОКІППО, кандидат педагогічних наук.

Питання нормативно-правового забезпечення, алгоритм організації інклюзивного навчання та особливості оцінювання учнів в умовах інклюзивного навчання детально розкрили Гоцко Галина Іванівна, методист відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ОКІППО та Шевчук Лариса Феофанівна, методист методичного кабінету відділу освіти Кременецької міської ради.

В рамках заходу відбувся круглий стіл «Інноваційне управління закладом освіти як чинник реалізації Концепції Нової української школи», модератором якого виступила Когут Ольга Іванівна, заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій ОКІППО.

Перед учасниками круглого столу виступила Соболяк Любов Євгенівна, в.о. завідувача відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб ОКІППО з роз’ясненням та рекомендаціями щодо нових підходів у формуванні навчального плану для 10-го класу у 2018-2019 н. р.

Кривокульський Любомир Євстахович, в.о. завідувача центру інформатики, ІКТ ДО ОКІППО надав детальну інформацію про стан впровадження освітніх сервісів в опорних закладах області, використання хмарних сервісів у кожній конкретній школі, якість функціонування шкільних сайтів.

Особливе зацікавлення в учасників заходу викликала інформація щодо рейтингів за результатами участі учнів опорних закладів у ІІІ-му етапі предметних олімпіад, яку надала Когут Ольга Іванівна.

Завершився круглий стіл у форматі обміну думками щодо подальшого підвищення якості управління опорним закладом, необхідності проведення подібного роду заходів з метою реалізації Концепції Нової української школи

Відповідальні за організацію семінару Гоцко Г. І., Куриш О.С., методисти ОКІППО.