Новини

Про засідання творчої групи «Шкільні клуби підприємництва як інноваційний метод формування в дітей підприємливості та соціальної відповідальності»

01 бер. 2020 556 0 comments

28 лютого 2020 року у ТОКІППО відбулося засідання творчої групи «Шкільні клуби підприємництва як інноваційний метод формування в дітей підприємливості та соціальної відповідальності», учасниками якої були  педагоги-організатори опорних закладів області. Команда творчих і підприємливих педагогів працювала над проблемою сутності шкільного соціального підприємства.

Куриш Оксана Степанівна, керівник творчої групи, зосередила увагу учасників заходу на темі «Про базові принципи та основні компоненти соціального маркетингу».

Дишкант Лариса Петрівна, керівник КШСП «Ключ до успіху» НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ с. Великі Гаї» Великогаївської ОТГ, поділилася досвідом застосування ефективних методів і прийомів впровадження основ шкільного підприємництва в освітній процес. Педагог розкрила таємниці залучення ресурсів для діяльності клубу, розповіла про клієнтів шкільного соціального підприємства, підтримку батьківської громадськості та влади ОТГ, продемонструвала зразки продукції.

Романів Ольга Ярославівна, педагог-організатор опорного закладу «ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Яблунів» Копичинецької ОТГ, розповіла про спільний проект учасників клубу, місцевого умільця та сільської влади, які спільними зусиллями оновили арку, котра прикрашає в’їзд до села Яблунів.

Таким чином, на практичних прикладах, учасники засідання творчої групи отримали відповіді на актуальні питання діяльність клубу: яку соціальну цінність створює шкільне підприємство; як створюється авторитет керівника КШП і команди; які ресурси та в якій кількості необхідні для діяльності клубу?

В процесі практикуму педагоги навчалися вмінню ефективної комунікації та роботи в групах за моделлю «Ідеї+можливості», метою якої мотивувати інших до мислення: пошук соціальної підприємницької ідеї, аналіз «втрачених можливостей», «виявлення» безперспективних ідей, характеристика успішних проектів.

У процесі рефлексії педагоги-організатори утвердились на думці, що використовуючи принципи соціального маркетингу, ми навчаємо дітей  умінню результативно порозумітися, а це найважливіше джерело успіху в кожній сфері життя.

Куриш О.С., методист, відповідальна за організацію та проведення заходу