Новини

В опорному закладі НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2» м. Хоростків відбулася процедура самооцінювання діяльності

10 січ. 2019 556 0 comments

Педагогічним колективом опорного закладу НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2» м. Хоростків 10 січня 2019 року проведено процедуру самооцінювання діяльності з визначення Індексу інституційної спроможності в освітній сфері «Професійний розвиток педагогічних працівників».

Метою заходу було ознайомлення з методологією самооцінювання як новою формою оцінювання освітніх й управлінських процесів, які забезпечують ефективну роботу та сталий розвиток школи, а також удосконалення компетентностей педагогічних працівників опорного закладу щодо організації внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Директорка опорного закладу Ворона Г.Ю. успішно організувала підготовчий етап проведення процедури самооцінювання – забезпечено умови та участь усіх педагогів школи, підготовлено роздатковий матеріал, інше матеріально-технічне обладнання. Фасилітацію процедури самооцінювання провела Куриш О.С., методист відділу менеджменту, координації та комунікації методичних служб ТОКІППО.

Учасники заходу ознайомилися з сутністю інституційної спроможності ЗЗСО, індикаторами та шкалою вимірювання в освітній сфері «Професійний розвиток педагогічних працівників».

У результаті проведеної процедури 50 педагогів-респондентів, які брали участь у самооцінюванні діяльності опорного закладу, розподілились так, що більшість із них вказали на поглиблений рівень вияву індикаторів зазначеної сфери. А це означає, що ІІС професійного розвитку дорівнює 0.75 балів і характеризується наявністю у школі елементів сталого розвитку.

Опираючись на визначений результат, педагоги складали план дій з розвитку інституційної спроможності опорного закладу: аналізували внутрішні і зовнішні чинники, які потребують усунення у системі професійного розвитку; пропонували стимулюючі інструменти, які будуть позитивно впливати на досягнення сталого розвитку; обговорювали, приймали рішення, визначали рівень відповідальності кожного за досягнення рівня сталого розвитку.

Куриш О.С., методист.